2011. február 1., kedd

Érzés...

Sziasztok...


Rég írtam már, ide...Nem túl sok időm van, hogy írjak, meg nagyon nincs is most mit.

Sok rossz történt ebben az időben velem, a jó dolgokról ez nem túlzottan állítható.

A suli elég jól megy most, bár a "megméretetések" nem sokára megint jönnek.

Kölcsön kaptam az Omyno-t is osztálytársamtól, de még nem nagyon álltam neki.

Elkezdtem a Vámpír Akadémia 3. kötetét is, a "Halált csókját". Nagyon jó könyv. Legszívesebben le se tenném még nem fejeztem be, de hát időhiány van. És most láttam a 4. részét is Libribe. Alig várom, hogy azt is elkezdhessem olvasni.

Találtam egy nagyon szép idézetet a barátságról:

"A barátság az égvilágon semmit nem követel,
kivéve egy valamit: az őszinteséget.
Csak ezt az egyet, de ez nem kevés."

Mennyire igaz.

Régen nagyon szerettem a Nox-ot, de aztán jött a sok új kedvenc és hát valahogy a háttérbe süllyedt, de most megint előjött...Rakok is ide pár linket a szerintem legjobb Nox számokból.


Na, ennyit tetszek be, bár még nagyon sok szép szám van. Az egyiknek a dalszövegét is leírnám...Előszőr nem tudtam eldönteni, melyik legyen ez, de végül a Bíborhajnalra eset a választás.

Nox - Bíborhajnal


Mint téli hó alól a hóvirág
Mint tavaszi szélben a kerti fák virága
Úgy búvik ki az én szívemből
S énekel a szerelmemről egy madárka

Arról dalol, hogy rám találtál
S ajkaimra csókot adtál egy éjjelen.
Azóta a boldogságom
Azóta a boldogságom végtelen.

Rf.:Rólad csak rólad álmodom
Rózsák közt fekszem az ágyamon
Rólad csak rólad álmodom
Minden bíborhajnalon.

Mint nyári éjjen a hold fényében
Mint őszi avarban egy kis levélen a bogárka
Úgy él benn a szíved mélyén
Úgy él benn a szíved mélyén egy leányka.

Nézz reá a szép szemeddel
Ígérd néki mindörökké veled lesz.
Húzd magadhoz karjaiddal
súgd fülébe angyalom csak te kellesz.

Rf.: 2x


Találtam 3 gyönyörű idézetet a fájdalomról:



"Hallgat a sötét fekete éjjel,
cseppen a vér iszonyú nagy kéjjel,
sikít a csend, gyilkol a pillanat,
egy penge...nekem csak ez maradt."

/Egyszerűen gyönyörű, ahogy le van írva ez az érzés...*-* Tiszteletem annak, aki ilyen szépen megtudta fogalmazni./



"Minden gyönyör, és minden kín tovább fokozható,
egészen addig,amíg a kín már édes nem lesz, a gyönyör pedig kín."

/Milyen igaz ez az idézet. Teljesen egyet értek vele...gyönyörű *-*/



"Végső soron, ha úgy hozza,
hogy önmagamra bajt is hoznék,
tudni nagyon megnyugtató,
hogy senkinek sem hiányoznék!"

/Ehhez nem kommentálok semmit, egyszerűen csak gyönyörű.  *-*/

 Ezt a képet is be akartam rakni, mert valahogy minden benne van, ami a mostani hangulatomat ábrázolja...


Na mára ennyi lenne
Köszi, ha elolvastad...
Sziasztok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése