2011. szeptember 7., szerda

Fate...


Elkezdődőtt a suli... vége a nyárnak... Jönnek a gondok, nem mintha eddig nem letek volna... Hánykodok rajtuk kiutat keresve... de úgy látszik, nincs.


Miért nem egyszerű minden?

Miért csak romlik és romlik?


Csomó fontos döntés előtt állok, amit meg kell hoznom, csak, hogy akárhogy is döntök, azzal valakinek ártok valahogy... nincs kiút...

"Maga vagy az ördög..." nem rég kaptam meg ezt is... És hát lehet, így van...


Reménytelenség...

Nem tudom mit tegyek,
Ez egy ketrecbe zárt élet,
Aki engem talán szeret,
Annak viszonozni ezt nem lehet.
A létrán végre egy fokot haladok,
De kis idő és kettőtt vissza is csuszok,
Én vagyok maga az ördög lánya,
Az élet nekem, ezt a sorsot szánta.
Ez a sok rossz tett következménye,
De kiút már nincs semmerre,
Mire végre valakiben bizhatnék,
Az élet magából kiköpne...

Egy újabb "versem"...

És egy gyönyörű szám...


Köszi, ha olvastál...
Szia...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése