2010. október 26., kedd

Picinyeim *-* xd

Alohaaa *-*

Jó a gépem.(kopkopkop) xd
Az előzmények: Vacakol a gépem..., újra indul a gépem..., elegem van a gépemből..., felrobbanok..., képzeletben kihajítom az ablakon a gépem..., szólók apunak, hogy sz*r a gépem...,  ismét szólók apunak, hogy sz*r a gépem..., bejön apa rá néz a gépemre..., újra indul a gépem..., kikészülők idegileg..., megunja apa a nyavajgásomat, így újra telepíti a gépem..., xd és az eredmény, jó a gépem! XD

Na de ezt a boldogító tényt félre téve, álljunk át egy másik témára. ^^

Még nem mutiztam meg nektek a macimat. *-*
Kis bevezetés xd: Maci fan vagyok. Plüss maci. *-* Barna, fehér, fekete, színes... ;^^


Ő itt Muffin. *-* Ugye milyen ari? *-*
És még pár mackómat felrakom ^^:

Ő itt Tudor. ^^ 
Anyum egyik legjobb barátnőjétől kaptam 2 éve.
Helye: Az ágyam sarkában. ^^ 



Ő itt Nelli. ^^
Helye: Az ágyam fölötti polcomon, a könyveim mellett. 



 Ő itt Puszedli. ^^
Helye: A polcomon, Nelli mellett.


 Ő itt Pille. ^^
Helye: Az ágyam végében.






Ő itt Cukor. ^^
Helye: A polcomon. 
 Most csak róluk tudok képet feltenni sajna. :(
Na, de tudom most még dinkábbnak tartotok, mint eddig. xd

Na és most lépjünk tovább az én picinyeimről (*-*).
Holnap nem lesz suliiiim *-* Lesz időm tanulni. :( xd De utána itt az őszi szünet és akkor tanulás mellett lesz időm talán picit többet feljárkálni ide is (vagy nem xd).

Basszus kifogytam a szóból. xd Te jó ég, szerintem beteg vagyok. :S Valaki egy lázmérőt, a mentőket...egy koporsót! xdxd Na jó abba hagytam a hülyeséget. XD Talán még valamit hozzá írok a mai írományomhoz (talán nem). XD

2 megjegyzés:

  1. Ejha Sayu így olvazsgatva az irományaid, rájöttem hogy nagy hatásal vagyok rád XDXD ♥♥

    VálaszTörlés