2010. október 15., péntek

Egy újabb nap...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Sziasztok!Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jó rég jártam már itt ismét, de egyre több a tanulni való és hát az időm is kevesebb így. De azért ma szakítottam már egy kis időt a blogomra is. Sorba jönnek a zh-k, a házik, kiselőadások, házidogák, stb... És a legtöbbnél fogalmam sincs mit kell csinálni. Most is épp egy kiselőadásra próbálom kitalálni a címet, mivel hogy a téma nagyjából meg van adva.(Őszintén szólva már Kb fél hónapja ezen agyalok.)

Amúgy nem történt sok újdonság velem amióta utoljára írtam. Szokásosan több volt a sz*r napom, mint a jó. ^^ De hát hozzá kell szokni.

Kiolvastam egy pár újabb mangát, amit mindenkinek ajánlok, aki szereti a mangákat.

Bizanghance
DramaCon
Jisatsu Saakuru

Ja és a héten néztem két tök jó filmet, ezeket szintén ajánlom mindenkinek.

Szikraváros
Bunkó vagyok, így hódítok

Ja és leírnám ide az egyik kedvenc számom szövegét. Ez a világ egyik legszebb száma. T-T



Itt meg is hallgathatod:

Homonyik Sándor - Sose búcsúzz el

Egy szó, ami hirtelen szíven talál. Elég, hogy összetörve némán félre állj.
A tengernyi gond között, nincs semmi jó. Sorsod a hullámok közt vergődő hajó.
S mert a célodtól oly messze jársz. Egy nap úgy döntesz végleg kiszállsz.

 Rf.: Sose búcsúzz el. Minden új nap egy új remény.
Van, hogy elveszítesz mindent, mégis élj a holnapért.
Sose búcsúzz el. Mert az éjszaka véget ér.
Újra eljön, majd a hajnal. Mond ki vár, hogy vissza térj.

MInt a fú a hó alól tavasz felé. Szabadon lélegezve törj a fény felé.
Te is úgy érzed, új élet vár, ha az álmodhoz hű maradtál.

Rf.: 2x

Te is úgy érzed, új élet vár, ha az álmodhoz hű maradtál.

Rf. 

Sose búcsúzz el...

Úgye milyen szép? T-T


Na, de én most lépek. Mára ennyit írnék. Ja és a napi idézet ne hogy elmaradjon. ^^ Valami nagyon szépet választottam mára.



"Nem kívánom, hogy örökké szeress,
Hogy magadban hordozd emlékemet.
De, ha kisérnek utolsó utamra,
Dobj egy szál virágot Te is a síromra.
Zokogj Te is csendesen,
Ne félj odalent, már nem fáj semmi sem..."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése