2010. október 5., kedd

Pár jó szám és vidi

Sziasztok!

Őszintén szólva a hangulatom ismét a 0 alatt van, de gondoltam, nem hanyagolom el a blogomat, így is már régen írtam, és most produkálok valamit.

Először is megemlíteném, hogy meg írtam az első dogámat az új sulimba tegnap. Rögtön eszembe jutott, hogy pont tegnap voltam egy hónapos itt a blogger.com-on. Ez a tanár ajándéka volt, a tudta nélkül. ^^

Hát máshoz most nincs túl sok kedvem, így rakok fel pár jó számot, és egy pár videót.

Videók:

(gyönyörű a szám és hozzá a klip is T-T)

Zenék:


Juj kicsit sokat raktam fel. De ezeket hallgatom mostanában, vagyis hát ez a nagyja annak. Remélem találtok köztük olyat ami nektek is tetszik.

És itt van a napi idézet:


"Rájövök apránként, hogy nem bírom tovább.
Nem tudok már hinni s remélni, remélni egy életen át.
Nem tudom hazudni: jól vagyok.
Mosolyogni mindenkire. Mikor belül meghalok!"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése