2010. szeptember 30., csütörtök

^^

Sziasztok!

Visszatértem! ^^ Amíg nem voltam átestem egy kisebb baci tömegen, két napig hiányoztam miatta suliból, és basszus még most is azt pótolom. Komolyan, mintha egy hetet hiányoztam volna. De egyik osztálytársamnak köszönhetően /aki képes volt 12 oldalt Wordbe begépelni nekem *-* / az anyag már megvan, csak be kell másolnom és a fejembe ültetnem valahogy. ^^

Mielőtt még elfelejteném berakni, inkább most berakom ide azt a számot amit régen ezerszer végig hallgattam naponta...és most újra megtaláltam... *-*


És akkor most egy kis humort is írok már ide. Nehogy a végén azért tűnjön el az a kevés olvasom is, mert mindig csak szomi dolgokat írok.


"Ha megéred a 100 éves kort, nyert ügyed van. Nagyon kevesen halnak meg 100 éves koruk után."

"Kérem, ne dobjon csikket a WC-be! Ugyanazok a kezek szedik ki belőle, amelyek a vacsoráját készítik."

"Nem vagyok egy bajnok. Rosszak a reflexeim. Egyszer elütött egy autó, amit két pasas tolt."

"Az opera az, amikor egy fickót hátba szúrnak, és az nem vérzik, hanem énekel."

"Az égési sérülésben elhunytak kapnak árengedményt a hamvasztásnál?"

Egy alapvetően hülye családból származom. Öregapám az észak-dél elleni háborúban a nyugatért harcolt.

Onnan tudod, hogy megöregedtél, hogy a gyertyák már többe kerülnek, mint maga a torta.

Alapjában véve a feleségem éretlen volt. Ülök békésen a kádban, ő meg bejön és elsüllyeszti a kishajóimat.


És, hogy egy kicsit a mangákat/animéket én is híreszteljem, mindenki figyelmébe ajánlom a Bizenghast és a DramaCon-t. Az utóbbit én is most olvasom. *-* A véleményem? Tök jóóóóó!!! ^^

És ha már a mangáknál tartunk, nézzétek meg ezt az oldit is. Itt nagyon sok manga van egy helyen, akár magyarul is, azoknak akik egy kukkot se értenek angolul. xd (Jelen xd)


Na de most léptem...és valószínű nem leszek mindennap, mivel, hogy a "kedves és aranyos tanárok"  ^^ szépen sorban közlik, hogy ebből meg ebből írunk zh-t. xd Úgy hogy bele kell húznom a tanulásba. ^^

Na a napi idézetet nem felejtettem el xd


„Mert ki egyszer már Tiéd lett,
S úgy érzed, örökre Őt szereted,
Nem hagyhatod, hogy elmenjen, Érte küzdeni kell,
Ha már egyszer megszerezted, nem engedheted el.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése