2010. szeptember 8., szerda

Egy enyhe nap ^^

Bonjour xd

xd tegnap ismét nem voltam már este ^^, de hát ez van. xd


Ma elmondhatom, hogy tök elfogadható volt a napom suliban. ^^

2 blokkom volt össz, és mindkettő "Ügyviteli pénzügy tan". Eddig ez a kedvenc órám. ^^ Kivi vagyok, hogy később is az lesz-e. xd De a lényeg, hogy ofő tartja, és tök érthetően magyarázza az anyagot.

Miután haza értem, neki álltam a tanulni valónak. Komolyan mondom, hogy nyáron hiányzott a lecke xd. Most lehet hülyének nézni. xd

Ma arra gondoltam, hogy felrakom pár rajzomat. ^^


*-* Rukia *-*
*-* Dark *-*
















*-* Kaname *-*
*-* Lucy *-*



















Gondoltam írok még ma egy pár tök szép idézetet. Imádom az idézeteket. *-*












"Ha könnycsepp lennél a szememben, sohasem sírnék, nehogy elveszítselek!"






"Ha egy szívet keresel, mi véd, szeret s imád, találj, rám s megkapod mindazt, mit szíved kíván!"


"Ne titkold el, mi szívedben él, nem kell, hogy szebb, s jobb legyél. 
Nem hatnak rám gyönyörű szavak, csak mutasd meg nekem önmagad."


"Ne hidd, hogy azok mind szeretnek,
 Akik mosolyogva körül hízelegnek.
 A szó lehet hazug, a hízelgés érdek,
 De a lélek tükre nem csal meg Téged.
 S mivel a szem a lélek tükre,
 Benne csillog meg a szeretet fénye.
 Ki könnyes szemmel, némán néz rád,
 Öleld szívedre, mert az igazi Barát! "


"A kihullott könny megbosszulja magát azon, aki okozta."


"Rájövök apránként, hogy ne bírom tovább.
Nem tudok már hinni s remélni, remélni egy életen át.
Nem tudom hazudni: jól vagyok.
Mosolyogni mindenkire. Mikor belül meghalok!"


"Igazán attól fáj az ütés, kitől simogatást várnál, s nem adhatod vissza, mert rögtön belehalnál. "



Ide meg egy könny fakasztó történetet raktam be. T-T

Volt egyszer egy vak leány, aki gyűlölte magát amiatt, hogy vak volt.
Mindenkit gyűlölt, kivéve a kedvesét. A fiú mindig vele volt. Mondta
egyszer  a barátjának:
- Ha láthatnám a világot, hozzád mennék feleségül.
Egy napon valaki ajándékozott neki egy szem párt. Amikor levették
szeméről a kötést, láthatta az egész világot, beleértve a barátját is.
A fiú megkérdezte:
- Most, hogy látod a világot, hozzám jössz feleségül?
A leány a fiúra nézett, és látta, hogy vak. A lehunyt szemhéjak
látványa szinte sokkolta. Erre nem számított. Az a gondolat, hogy az
élete hátralévő részében ezt kell nézze, arra a döntésre vezette, hogy
visszautasítsa a fiút.
A fiú csendesen könnyezett, majd pár nap múlva írt néhány sort:
'Vigyázz jól a szemeidre, mert mielőtt a tied lettek, előtte az
enyémek voltak.'

2 megjegyzés: