2010. szeptember 18., szombat

Sziasztok!

Hu itt is régen jártam már, de megtámadott a rossz hangulat nevű baci és nem hiszem, hogy képes lettem volna egy értelmes bejegyzést is írni.

Most sem vagyok elemembe, de azért megpróbálok valami értelmeset összerakni.

Az eltelt pár napban suliban voltam, és az előző héten leírt órákon dekkoltam. ^^
De, hogy őszinte legyek, kezdek pár tantárgyat megszeretni. Pl. csütörtökön Gazdasági Jogon a cigányságról beszéltünk a blok felén. Örülök, hogy erről is eset pár szó, mert így bennem is tisztázódott pár kérdéses dolog. De itt akkor már ki is jelenteném, hogy én nem vagyok fajgyűlölő. ^^ És egyik kedvenc mondatom: Minden népben vannak rossz emberek és jók is. ^^ Tehát ne a fajról ítéljünk.

Gondoltam ma is teszek be pár jó számot. Egész nap ezeket hallgattam, ha gondoljátok hallgassátok meg őket. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése