2010. szeptember 20., hétfő

Egy újabb szokásos nap. ^^

^^ Hi all! ^^

Ismét itt! Jöttem fárasztani az olvasóim xd (persze, ha vannak olyanaim ^^)

Na akkor vágjunk is bele. xd

A mai napom reggel 5 kor kezdődött az ágyamban. xd Majd a buszon, metrón és suliban folytatódott. (Ki gondolta volna? xd) Már fél 8 kor a suliban voltam, attól függetlenül, hogy csak negyed 12-kor kezdődött az első blokkom. xd Imádok, ilyenkor bemenni előbb (4 órával, xd ne nézetek hülyének xd). Egyedül, a csendes folyosón. *-* Tökéletes alkalom ez a 4 óra a tanulásra. Csak egy a bibi, hogy én előveszem a füzetem, és az első átolvasás után elkalandoznak a gondolataim.messzire. xd Vagy épp neki állok rajzolni, vagy egy újabb verset írni. xd Tehát hiába megyek be tanulni. :( Persze ez nem az én hibám ám, hanem a folyosóé, meg a cerkáké, meg a gondolataimé. xd Na jó, bevallom...tényleg az én hibám. ^^ De, ha egyszer olyan jó az a kis csend...tökéletesen lehet agyalni mindenfélén. ;)

Ja és azt még nem is említettem, hogy láttam azt a fiút, akit tavaly mikor a suliba jöttem nyílt napra, megkértem, hogy mutassa meg, hogy hol van az a bizonyos terem, ahova mennem kéne. xd Mint most már tudom, akkor elsős lehetett, de hisz év vége felé volt már, tehát ismernie kellet volna az épület két emeletét amin a suli van. xd Na, de akkor ezt is leírom gyorsan.

A lényeg, hogy mentem be suliba, nyílt napra, és fogalmam se volt, hogy mit merre. xd Így a nagy felderítésemben, betévedtem egy folyosóra, aminek a végében, szerencsémre, egy diák ült. Ő volt az a fiú akit az előbb említettem. Oda mentem hozzá, hogy megkérdezem merre menjek, és ő azt mondta, hogy megmutatja, mivel úgy is egy lyukas órája van. xd Mondom oké. Köszi. Na hát igen. és Kb. a 2 emelet minden kis sarkát végig jártuk, és basszus, még egy olyan folyosón is végig mentünk, ahol senki nem jár, és a cigizésre kijelölt helyre vezet. Aztán kis idő múlva ugyan ott kötöttünk ki ahonnan elindultunk. xd És a fiú végig csak beszélt és beszélt. xd Rádásul egyszer azt is végig nézte, még én fölmászok egy fél emeletet a lépcsőn, ami egyenesen egy bezárt ajtóhoz vezet. Képes volt végig nézni, majd mikor jöttem vissza ott röhögött. xd És még azt mondta, hogy "Gondoltam, megvárom még felérsz." Haha mondhatom haláli vicces. xd De a lényeg, hogy a végén, ugyan ott lyukadtunk ki ahonnan elindultunk. xd És a nagy túra után végül kiderült, hogy egy fél folyosóval volt arrébb az a terem ahova mennem kellet volna, attól a helytől, ahonnan elindultunk. xd Tehát, mondhatom, ügyesen tájékozott volt ez a fiú is, vagy csak egyszerűen örömét lelte abban, hogy jól kibeszélhesse magát valakinek. xd

Na, de térjünk a lényegre. xd a 3. blokkom Számvitel alapjai volt. Haladtunk tovább a "mérleggel".

A 4. blokkom, mint utólag szépen kiderült, elmaradt. xd Az ofőnk vizsgáztatott, és vele lett volna óránk. Így szépen 2 órát kint ücsörögtünk a folyosón. xd

Az 5. blokkom, Viselkedés kultúra. Ez az blokk most tök érdekes volt. Egész órán megint csak beszélgettünk a különböző kultúrai dolgokról. xd Tudtátok, hogy Japánban, a metrónál vannak, metró tisztek, vagy mik és azért kapják a fizetésüket, hogy felvegyenek egy öltönyt, és fehér kesztyűt és amikor jön a metró, minél több emberkét lökdössenek fel a metróra?. És az a legjobb, hogy ez Japánban tök természetes dolog. ^^ xd

Na ennyit is a suliról. ^^

Most jutott eszembe, hogy még nem is említettem, az egyik kedvenc oldalam, ahová a verseimet is felszoktam rakni. Itt szintén Sayuként találtok meg, ha esetleg valakit érdekelnének a műveim. xd Ne a legjobbra számítsatok. ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése