2010. szeptember 9., csütörtök

Ahlan!
(أهلاً)

Bizti, sokan agyaltok, hogy mi is az a szöszmösz ott fent. xd Hát ez kérem szépen, egy köszönés, és nem ám bármilyen nyelven, hanem arabul. :) És alatta az az izé, pedig arab betűkkel van alá írva. Ugye milyen klassz az arab írás? Nekem nagyon tetszik. Egyszer talán el is jutok oda, hogy megtanuljam.

Na, de akkor a mai napomról.

Ma az első blokkom "Gazdasági Jog" volt. És, hogy őszinte legyek kicsit félek, ettől a tantárgytól. Főleg, hogy közölte velünk a tanár, hogy az elején jogot fogunk tanulni. Ami, hogy így utólag belegondolok, nem is tűnik, egy olyan hű, de nagy dolognak. ^^ De a lényeg, hogy egy idős bácsi tanítja, aki tök jól tud mesélni. És még ezt sem említettem, de egyenesen utálom a történelmet, de ha ez a bácsi lett volna tanárom tuti megszeretteti velem. Kijelentette, hogy a történelemben, nem az év számok és a helyszínek meg a nevek a fontosak, hanem az hogy a folyamatot megértsük. Aj, miért nem lehetett ő az én töri tanárom? T-T xd

A 2. blokkom pedig "Számvitel alapjai" volt. Ez a tantárgy már nem volt ismeretlen annyira a számomra. De totál paráztam, mert 3 oldalt írtunk előző órán, és igaz megtanultam, de amilyen pechem van tuti elfelejteném, ha kérdezne a tanár. És erre tök vidáman bejön a tanár és neki áll tanítani. Majd az óra közepén kijelenti, hogy nem gond, ha nem tudunk mindent megtanulni így az elején, mert, hogy még nem is érthetünk meg mindent belőle. Na mondom, ez tényleg haláli, megint csak én paráztam túl az egészet. * vízcsepp*

Na a suliról asszem ennyit. :)

Itthon vár a sok tanulni való. :) Úgy döntöttem, hogy ma egyik tantárgyból megtanulom az anyagot, a többiből meg majd holnap, mivel, hogy ugye nincs sulim péntekenként. T-T Ki vagyok. Hogy tehetik ezt, hogy nincs suli? xd Most én mit csináljak itthon? Kísért a gép. xd Na, de mindegy, majd csak valahogy megoldom. Hátát fordítok a gépnek. xd Akkor is én győzők. Okszi, tehát most már azt is tudjátok, hogy lökött vagyok. xd  De hát erre már valószínű rájöttetek, ha eddig is olvastatok. xd


Tök jó ez a kép nem? *-*

Gondolom, akik elolvasták tegnapi beírásomnál az utolsó történetet, kicsit megkönnyeztek. Na jó, max a lányok. :) Ezért gondoltam rakok be megint egy ehhez hasonló történetet. Olvassátok el ezt is. Nagyon szép. T-T

Vidám forgatag kellős közepén találkoztam vele.Magas volt, fiatal, karcsú, akár egy jegenye, és csodaszép kék szeme volt.
Szólt:-Kislány!Szabad egy táncra?Alig tudtam kimondani:-igen!
A zenekar egy keringőt játszott, s minket elsodort a tömeg. Szeme égő tűzként parázslott, amikor rám tekintett, nevetett. Búcsúztunk, a fiú így szólt:
-Imádlak!
Egy esztendő múlt el azóta, 
gyorsan ment el mint egy múló pillanat. Ketten gyakran találkoztunk, s kaptunk forró csókokat. Azt hiszem boldogok voltunk,  szerettük egymást, míg a tragédia meg nem történt. Egy fülledt nyári napon a suliból hazafelé tartottam épp a szürke aszfalton,  mikor megpillantottam valakit, aki felém jött az úton. Én integetni akartam neki, hisz ő már messziről integetett, de akkor vettem észre valamit, 
és nem emeltem fel a kezem. Kezét egy ismeretlen lány fogta.
-S ilyen volt velem. Hát így szeretett engem!
Ezt tette velem!-Én inkább meghalok.
-Gondoltam magamban. Hisz így mit ér az életem?! A kanyarban feltűnt egy fekete jaguár, mint fekete veszedelem. Én hírtelen az útra léptem, a többire már nem emlékszem. Amikor magamhoz tértem, hatalmas tömeg állt körül Csak azt nem láttam, akit szerettem. Ekkor vettem észre, hogy egy test hever mellettem. -Igen, ő az a hős, a bátor, ki saját testével védelmezett. Még volt benne élet, félig eleven, félig halott. De megszólalt
-Meg kell mondanom, hogy az a lány a nővérem volt.
Szeme a végtelenbe merült,  szája végtelen mosolyra húzott. Nem tudta rajtam kívül senki, hogy a halállal küszködött. A fiú arcán egy könnycsepp jelent meg. A gyengülő kezével megszorította kezemet. Utolsó erejét összeszedve egy mondatot súgott:
-Gondolj magadban bármit, én igazán szeretlek.
Örök gyász van a szívemben, mert van egy fiú, aki azzal a mondattal halt meg:
-Én igazán szeretlek!

És egy másik gyönyörű.

Fizika óra van, én mellette ülök, .Nézem a fénylő, bársonyos haját, a gyönyörű szemét, a szép kezét...Ő rám néz , és mosolyog. De ő nem úgy néz rám,  ő csak úgymond legjobb barátom . Vége az órának, vége a napnak, ő átjön hozzám elkéri a matek füzetem. Én odaadom neki, ő rám mosolyog, az arcomra nyom egy puszit és azt mondja:Köszi! Én elakarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom őt, és hogy nem akarom, hogy csak barátok legyünk, de ő nem így néz rám és én ezt tudom.
Másnap találkozunk a suliban, mellette ülök, sír...sír, mert szakított a barátjával. Én megvigasztalom, ő átölel...érzem,  hogy majd kiugrik a szívem.Egy órán keresztül a karomban fekszik, aztán rám mosolyog , az arcomra nyom egy puszit, és azt mondja:Köszi! Én elakarom mondani, hogy szeretem, hogy akarom őt, és hogy nem akarom, hogy csak barátok legyünk, de ő nem így néz rám és én ezt tudom.
Telnek a napok, az évek, látom hosszú talárban, az érettségin, látom amikor átveszi a bizonyítványát.Ő rám mosolyog... El akarom mondani, hogy szeretem, elakarom mondani hogy akarom őt, és hogy nem akarom hogy csak barátok legyünk de ő nem így néz rám és én ezt tudom.
Együtt megyünk a főiskolára, de telnek az évek és már a diploma kiosztón találom magam.Ő még szebb, hosszabb és szebb a haja, az arca, gyönyörű nő.
Az utolsó nap rám mosolyog és az arcomra nyom egy puszit. Én elakarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani hogy akarom őt, és hogy nem akarom hogy csak barátok legyünk de ő nem így néz rám és én ezt tudom.

Ott állok a koporsójánál, ami nyitva van, látom a fehér gyönyörű arcát. Potyognak a könnyeim...Nem mosolyog rám, nem kapok tőle puszit. Elakarom mondani, hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom őt és hogy nem akarom hogy csak barátok legyünk, de ő már nem tudhatja ezt!
Később felmegyek a szobájába, és megtalálom a naplóját, a következőket olvasom:

Rámosolygok, az arcára nyomok egy puszit. El akarom mondani hogy szeretem, el akarom mondani, hogy akarom őt, és hogy nem akarom hogy csak barátok legyünk, de ő nem így néz rám és én ezt tudom...♥

T-T *szip*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése