2010. szeptember 12., vasárnap

Hola!

Sorry, hogy két napig nem írtam, csak nem voltam olyan hangulatomban, hogy képes legyek egy értelmes beírást összerakni.

Na, de már itt vagyok. ^^

Épp az előbb olvastam húgom (Iza) blogiját, és láttam, hogy híreszteli az én blogom. ^^ Nehogy, már ne viszonozzam ezt. Így gondoltam, én is berakom az övét. Kukkantsatok be hozzá is, mert tök jó dolgokat ír. ^^

Na és, hogy szolgáljak egy kis információval, az eltelt két napomról. Megírtam az első házimat. ^^ Úgy értem, amit ebben a suliban kaptam. Hát mondhatom, furi egy házi. Viselkedés kultúrából kaptam. Az volt a feladat, hogy fel kellett vetni, egy viselkedés kultúrai hibát, vagy hogy is mondjam. xd A lényeg, hogy egy ország kultúrájában előforduló hibát kellett felhozni, és azt úgy mond véleményezni és kifejteni. Hát én kicsit mást csináltam, mert ki az aki képes egy ilyenről egy oldalt csinálni. Gondoltam írok több ilyen problémát és azokat véleményezem egy pár mondattal. Amúgy a kedvenc országomból Japánból hoztam ezeket a problémákat. *-* Tehát túl éltem az első leckét. *büszke fej* xd


De gazdagodtam pár új dologgal. ^^ 


Megtudtam, hogy Japán utcáin illetlenség orrot fújni. El kell vonulni egy elhagyatotabb helyre. (Most elképzeltem, hogy tüszentek, és ki akarom fújni, de előtte, ki kell szemelnem egy megfelelő elhagyatott helyet, és addig folyik az orrom. xd) Vagy például, ha vendégségbe megyünk, illik mindenkinek valami apróságot ajándékba vinni, például kulcstartót. Meg még egy csomó érdekességet. Hát igen, mire nem jó egy házi? ^^ De kivi vagyok, hogy a tanárnak megfog-e felelni.

Amúgy a hátra lévő időben, tanultam, vagy épp a billentyűzetet ütöttem. ^^


Néha eszembe jut Sora az egyik anime példaképem, hogy ő milyen akarat erős. xd Persze, tudom, hogy csak egy kitalált karakter, de akkor is olyan jó lenne, olyannak lenni mint ő. Nem kéne ekkora erő ahoz, hogy leüljek tanulni. xd

Sora T-T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése