2010. szeptember 6., hétfő

Az első tanítási nap az új sulimban ^^

Alohaa!! *-* Újra itt. xd

Hu a mai napom se volt piskóta. :) De az elején kezdem.

8 kor keltem, ami nálam nagy szó, mert mielőtt ebbe a suliba kezdtem volna el járni, ahova most, a nap kezdette, nekem a fél 6-ot jelentette. ^^

Majd a napot folytatva, fél 10-kor elindultam suliba, és 1 és fél óra múlva megérkeztem a suliba. Itt meg kell említenem, hogy pechemre, az első napon késtem a hülye metró miatt, ami persze, hogy az én első tanítási napomon, vacakol és helyette metrópótló busszal kellett mennem. És után még képesek voltak kijelenteni, hogy ami előttünk áll metró az nem indul, hanem meg kell várni a kövit. xd Hát szerintem nem kell mondjam, hogy totál ki voltam. xd

Elkezdődőt az első órám (ami nálunk 120 perc, vagyis egy óra, vagyis xd egy blokk) "Számvitel alapjai" néven. xd Sose hallotam még ilyen tantárgyról, így totál kivi voltam mi is ez. Hát xd kár volt megtudnom. Bank, hitel, törvény, leltár, könyvvezetés...stb...ááá miért kell ilyenek a földön lennie? xd

A 2. blokk "Statisztika". Uh még most se tudom mi is ez, mivel az ofővel végig beszéltük a 120 percet. Mindenki mondott magáról pár szót. Kb. 40 vagyunk, úgyhogy lesz kinek megjegyezni a nevét, eddig már két személynek sikerült *büszke fej* xd Tehát ez a blokk tök jó volt. Kiváncsi vagyok, hogy pár hét múlva is ezt fogom e mondani xd.

A 3. blokk pedig "Viselkedés kultúra" volt, hát erre még egyenlőre nem tudom mit mondjak...fel kell fognom azt a sok mindent xd.

Na ennyit a suliról, majd még írok este. ^^
De azért még berakok ide 3 most kedvelt számomat, imádom őket *-*.

3 megjegyzés: