2010. szeptember 5., vasárnap

Egy kicsit magamról

Hi! Végre itt bloggeren :).

Húgom ajánlására én is neki állok bloggot szerkeszteni. Egyenlőre most fogalmam sincs mit írjak, de remélem nem leszek végig ilyen kuka xd.
Így gondoltam kezdésnek mondok pár dolgot magamról.

Hu...hát hol is kezdjem....

Egy elég visszahúzódó lány vagyok, de ha valaki normális velem...kicsit előrébb jövök abból a bizonyos burokból .^^

Imádom a zenét (zene nélkül nincs élet xd), az animét, Ázsiát, a csillagászatott (mondjuk ebben még nem nagyon vagyok benne, de nagyon érdekel), az antik dolgokat, főleg az antik díszeket, a színes cuccokat ^^, az emokat, a rajzolást és juj xd majdnem kihagytam a legjobbat az olvasást (könyv nélkül szintén nincs élet xd) *-*.
9. koromban kezdtem el olvasni, mert uncsi volt a buszozás xd és azóta, nem tudom letenni a könyveket xd.

Ha már megemlítettem azokat a dolgokat amiket szeretek, akkor ne hogy lemaradjanak, azok amiket nem. Ebből is van bőven. xd Tehát utálom a hazug, aljas, nagyképű embereket, azokat, akik kihasználják a másikat, azokat, akik a külsőről ítélnek meg más személyeket, azokat, akik bántják a gyengébbet, szegényebbet. Hu xd talán így röviden ennyi...asszem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése