2010. szeptember 21., kedd

Üdv mindenkinek!

Nem vagyok túl jó hangulatban, de gondoltam azért írok ide egy keveset.

Nincs túl sok kedvem a napomról beszélni, így írok egy kicsit a kedvenc idő töltéseimről.

Mint említettem már, imádom az animéket, imádok olvasni, zenét hallgatni, rajzolni és ilyen versszerűségeket írni. A rajzaimból már mutattam párat, de most is beraknék egyet, amit húgomnak (Izának) rajzoltam nem rég.

George

És itt egy másik, amit hétfőn gyártottam, mikor a szokásos 4 órámat töltöttem a folyosón. ^^ Nem a legjobb művem, főleg, mert én hülye, csíkos papírra rajzoltam.

*-* Chi *-*

Kövinek pár kedvenc könyvemet említeném meg.

Bosnyák Viktória: Tündérboszorkány (Ez volt az első könyv, amit kivettem a könyvtárból.)
Lois Loury: Hírvivő (Ez egy nagyon szép könyv. Ajánlom mindenkinek. Kétszer is kiolvastam.)
Arthur Slade:Törzsek (Ez szintén nagyon jó könyv. Egy fiúról szól, akinek fura felfogása van az életről. És van egy nagyon jó barátnője, akihez később erősebb szállak fogják fűzni.)
J. K. Rowling: Harry Potter 1-7. (Nagyon jó sorozat. A 6. a legjobb rész. ^^)
Stephenie Meyer: Twligiht, New Moon, Eclipse, Breaking Down (Istenem...ezek a legjobb könyvek a világon. *-* Remélem, az író nő úgy dönt, hogy még ír egy pár kötetet. ^^)
Stephenie Meyer: A burok (Ez is egy gyönyörű könyv. Két lélek egy testben. T-T)
Meg Cabot: A Neveletlen hercegnő sorozat és a Mediátor sorozat.
Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai (Ez egy valós történet alapján íródott. Akik oda és vissza vannak a gésákért, Japánért, azoknak nagyon ajánlom. ^^)
Claudia Gray: Evernight sorozat (*-*)
Alyson Nöel: Evermore sorozat (*-*)
Na ennyit említenék most csak meg, mert ha mindet felsorolnám, itt ülnék egész nap ^^ De azért, berakok párról képet is. 


És most pár kedvenc együttesemet, énekesemet említeném meg:

AFC, Aural Vampire, Avril Lavigne, Ayumi Hamasaki, Balázs Pali, Blog 27, Children of Distance, Edda, Epica, Era, Evanescence, Hannah Montana, Hilary Duff, Hinoi Team,  Jesse Mccartney, Korál, Krypteria, Lafee, Linkin Park, Lord, Lunatica, Mortal Love, Nevada Tan, Nickelback, Nightwish, Piramis, Pokolgép, Ramstein, Road, Santa Maffy, Tatu, The Grenma, The Rasmus, Tokió Hotel, Within Temptation...

Na jó, kicsit elragadtattam magam. ^^

Na ennyit mára. Legyen szép estétek.




Na újra itt vagyok. Úgy volt előbb lefekszem, de nem tudok aludni...Találtam egy pár gyönyörű számot. Hallgassátok meg...nagyon szépek. T-T


Notar Mary - Megsebzett szív

Can't escape death, time (and love?)

Krypteria - The Night All Angels Cry
Xandria - Save My Life

Xandria - Eversleeping

Xandria - Ginger

Malice Mizer - Like a rose on the grave of love



Arra gondoltam, hogy mindig egy szép idézettel zárnám a blogomat mától kezdve. Úgy, hogy ma ezzel zárom:



"Írok valakinek, aki nem is várja,
könnyes szemem, mindig csak õt látja.
Írok valakinek remegve és félve,
egyetlen órában mindent elmesélve.
Most csak arra kérlek, pár sort te is írjál,
de ha szíved másé, sose válaszoljál."



Na, de most tényleg megyek...sziasztok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése