2010. szeptember 7., kedd

*-* Hello *-*

Előszőr is sorry, hogy tegnap este nem írtam már, csak ez a gagyi gép, persze, hogy mindig olyankor vacakol amikor épp szükség lenne rá. xd

Na röviden írok pár dolgot a napomról. ^^

Reggel fél 7-kor keltem és fél 8-kor már a suliba indultam.

Az 1. órám "Vállalat gazdaságtan". Egyenlőre a tantárgy annyit jelent számomra, mint a neve. xd A tanárnő erőszeretettel diktálta a dolgokat, rajzolta a függvényeket, míg mi hallgatok nem túl nagy erőszeretettel körmöltünk. xd Na de semmi pesszimistaság, menni fog ez, csak meg kell benne valamit szeretnem. ^^

A 2. órám "Angol". Tök jó *-*. Talán itt végre meg is tanulok angolul. Tök kedves a tanárnő és a legelejétől kezdjük az egészet. What's your name? xd ezt még én is tudom. *büszke fej* xd

A 3. órám "Statisztika". Ezt ofőm tanítja, de egyenlőre még csak annyit tudok mondani, hogy hmm ezt még előszőr nekem kell megemésztenem, majd utána tovább adom az értelmét. ^^ Hát remélem ez is menni fog.

Suli után, agyilag totál fáradtan a sok új dologtól, kis sétáltam a csepergő esőbe. Hát nem tökéletes? *-* Ja még nem említettem imádom az esőt. ^^ Így szépen haza értem és otthon neki a tanulni valónak.

Na ennyit a suliról. ^^

Még azt se hiszem, hogy említettem volna, (vagy, ha mégis, akkor én is felejthetek xd) hogy imádom az animéket. És gondoltam berakom a 3. példaképemet az animékből.

Ő lenne itt Sora Naegino a Kaleido Starból.
Ő pedig Kaname Chidori a Full Metal Panicból.
És ő nem utolsó sorban xd Higurashi Kagome az Inuyashából.
Ezen a 3 animén kivül még sok kedvencem van: Chobits, Yu Yu Hakusho - A szellemfiú, Bleach, Tokyo Mew Mew Power és még sorolhatnám jó sokáig. xd

Na de most mentem tanulni. Nem igérem, de talán még benézek ma. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése