2010. december 8., szerda

&*** ^-^ ***&

Sziasztok!

Jöttem kicsit frissíteni...

Hoztam pár új ajánlani valót... ^^ De ne siessünk úgy, kezdjük az elején...a "fontosabb" dolgokkal. XD

Ugye itt állunk két héttel a téli szünet előtt, ami tök jó is lenne részben... De közben a jövőben, pontosabban 1 hónap múlva 3 vizsgám is lesz... Statisztika, Számvitel, és Vállalat gazdaságtan... :S Szép megkezdése az új évnek... A három tantárgy ráadásul pont az, amelyikhez alig értek...főleg a váll. gaz.... És holnap is írok egy zh-t gazdasági jogból... :S Remélem túl élem ezt az első félévet, és a kövit normálisan fogom kezdeni... most már tudom, hogy mire kell számítani és mennyi a követelmény...

Jaj tényleg, ma tudtuk meg, hogy ki lesz az Ügyviteli pénzügytan tanárunk.... Egy középidős nő lett.... Kicsit hasonlít az általános sulis felsős ofőmhöz.... még az arca is... *tűnődik* hm... ez érdekes... ^^ De a lényeg, a lényeg... hogy ahhoz képest, hogy folyton mosolyog, és poénkodik és tök kedves... borzalmasan gyorsan diktál... komolyan mondom...fél 10-től fél 1-ig egy kb 10 perces szünettel...folyamatosan ügyviteleztünk... mondhatom... nem eset ám le a kézfejem az óra végére.... XD Ilyenkor vagyok hálás a középsulis kiselőadásoknak, mikor a tanár mondta, hogy jegyzeteljük a lényeget, és én persze, hogy mindent majdnem leírtam... itt megjegyzem a lényeg kiemelésben nem vagyok túl jó... XD


Na és most először is ajánlanám minden olyan ember számára, aki imádja a lélek boncolgatást....a "Varázskő"-t Müller Pétertől... Nagyon jó könyv... *-* Imádom... Basszus annyi elgondolkodtató dolog van benne...

Aztán ajánlanék ismét pár nagyon jó számot...


Na mára asszem ennyi is...

Még egy idézetet ide...

 "Nem találom magam az életben,
nem értem az embereket
néznek rám mintha én más lennék,
pedig csak halott vagyok!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése