2010. december 20., hétfő

°•.♥.•°`•.εïз.•´°•.♥.•°

Hola all!

Ismét itt! Semmi érdekes nem történt velem ebben a 3 napban, amióta utoljára írtam. Egy kukkot se tanultam továbbra se. :$ De ma neki állok végre. Miután hugimmal elmentünk a Szabó Ervin könyvtárba... XD A könyv mindenek előtt... XDXD Alig várom, már, hogy azt mondhassam tagja vagyok a Központi Szabó Ervin könyvtárnak és bemehessek és válogathassak a sok sok könyv közül. *-*

Ja igen, és mielőtt elfelejteném említeni...Frissítettem az "anime" részben, úgy hogy tessék szépen megnézni... léci ^^ XD Sok mindent tettem fel, de szívvel (XD) várom az újabb ötleteket, infókat, érdekességeket. ^^ Az email címem, megtaláljátok a verses résznél... XD Na, jó inkább ide is leírom, nehogy valaki esetleg ne igazodjon ki a blogomon. XDXD

szakriszti@index.hu

És most ismét pár gyönyörű számmal szeretnélek titeket megismertetni. ^^


Még nem is írtam...Kiolvastam a Shadowland-et *-* Istenem... olyan de olyan jó könyv... Nem akarom, hogy így legyen vége... legyen még része... kell hogy még írjon az író további köteteket... legalább egyet...
Ez lenne az a könyv:


ÁÁÁÁ.... Istenem.... levegőt... levegőt... Nem hiszem el... most mikor kerestem egy képet a könyvről találtam egy oldalt, ahol azt írják, hogy.... hogy... van folytatásaaaaa *-* T-T A Dark flame és lehet, hogy lesz még egy utána a Night Star... T-T Valaki nagyon cejet engem... *-* XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése