2011. március 14., hétfő

Sok minden ^^

Sziasztok...


Mint látjátok, megint kicsit variáltam/variálok a blogom kinézetén. Valahogy egyre jobban kezdtem megunni a háttért már, meg oldalt is uncsi mindig ugyanazt a képet nézni, meg hát egyre több új kedvenc képem van, és azok nem férnének már oda. ^^
Tehát picit megint változni fog a kinézet. ^^

Találtam egy nagyon jó könyvet, amit már el is kezdtem olvasni. A címe: Varázsló Vér.  Mindenkinek ajánlom, akik imádják a vámpír sztorikat. ^^ Én nem rég vettem fel ezt a most már mondhatni hobbit. Eddig nem érdekeltek a vámpírok, de miután kiolvastam a Twilight sorozat összes kötetét, (és sajnos filmben még csak az első részt láttam T-T) megszállt a kisördög (kis vámpír xD), és most már kényszert érzek arra, hogy minnél több vámpír sztorit olvassak. Már túl vagyok az Evernight sorozaton ( 3 kötet), Pokoli báléjszakák-on, Vámpír Akadémián (3 kötet, van 4. is, de azt még nem találtam meg T-T), a Félúton a Sírhoz-on, A True Blood is tervbe van véve és az Anita Black is. Ja és persze nem említettem a Vámpire Knight manga első kötetét, hisz az is egy vámpíros manga. ^^ De sajna egyre kevesebb időm van olvasni. T-T De hát első a tanulás. ^^
Na, de most ennyit a vámpír imádatomról.

Mielőtt elfelejteném, berakok ide 3 nagyon jó számot.


Mostanában, valahogy folyton beleütközöm mindenhol. ^^ És egyben ajánlom is mindenkinek ezt az énekesnőt. Gyönyörű hang, szép számok. ^^
Barbee - Szívtörő



Ezt a számot is nem rég ismertem meg. Egyszerűen gyönyörű. T-T
Tabáni István - Ments meg!



Ezt a számot, pedig Pisti küldte még picit régebben, de azóta is naponta egyszer biztos meghallgatom. Valahogy olyan nem is tudom, megragadó a szám. És ez a klip is egyszerűen tök jó lett.
Sirenia - The Path to Decay


Ma fejeztem be a Code Geass-os rajzomat. ^^ Lelouchról készült. ^^ Bár nem nagyon ismerem még ezt az animét, inkább csak C.C. miatt szereztem róla tudomást, Lelouch karija valahogy nagyon megtetszett. ^^ Az édi kis pofijával. ^^




Találtam egy új animét is. ^^ A Pandora Hearts-ot. Eddig még nem volt időm neki állni ezt sem nézni, de találtam egy nagyon jó képet. *-*




Na, de mára sztem ennyi ^^
Köszi, hogy ha elolvastad... ^^
Szia...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése