2011. március 28., hétfő

"Féltékeny ember, aki kívánja, de sosem kaphatja meg, ami a másé."

Sziasztok...


"Féltékeny ember, aki kívánja, de sosem kaphatja meg, ami a másé."

Ezzel az idézettel nyitnám a mai bejegyzésemet. ^^ A Káosz Kapui-ból vettem. Itt már akkor meg is említeném, hogy kiolvastam mind két részét. És nem csalódtam. *-* Mikor lesz már a folytatás??? T-T A Clarissa, Mizeria és Rikhterrel kezdődő történet, kicsit nekem zavaros az elején, de ahogy egyre jobban mászol bele a mangába, kezd kitisztulni a kép. ^^ És aztán hirtelen megjelenik a gyönyört elrontó Zelfa. (Bizti, hogy elrontó? *-*) A sztori innentől még izgalmasabb, érdekesebb és egyre szomorúbb is lesz. Nem bírom kivárni a folytatást. *fészkelődik a székben*

Kölcsön kaptam pénteken az Anita Blake első kötetét, a Bűnős Vágyak-at. *-* Így végre ennek is neki állhattam. ^^ Na, erről egyenlőre még semmit. Akik eddig olvasták, mind pozitívat mondtak róla, így kivi vagyok, hogy milyen is. ^^
Am, csak az a bibi, hogy egyre kevesebb időm van, a tanuláson kívül mással is foglalkozni. :S És így a könyvekkel is egyre lassabban haladok.

A hétvégém tök jó volt. (Kivételes eset. Fel kell írni valahova.)
Elmentünk rokonokhoz az ország másik felébe. Először nem nagy kedvvel indultam neki, főleg, mert a tanulással teljesen elvagyok maradva, és hát ezerrel jönnek a zh-k. Meg hát Pistivel, akivel skypon szoktam beszélni, ez alatt az idő alatt nem tudtunk nagyon sehogy sem beszélni. Főleg, hogy a nyavajás helyen, ahol voltunk, még a térerő is szarakodott. :S
Egy csomó minden tök jó dolog történt. Pl. az egyik uncsi tesómnak született 1 éve és 2 hónapja egy pici babája. És most már tök ügyesen járkál is, meg próbálgatja a szavak kiejtését és persze folyton nevet. *-* Olyan cukor volt. És mikor meglátott minket, elsőnek hozzám jött oda, hogy vegyem fel. *-* Buszoztunk, metróztunk, megsültünk, megfagytunk, sétáltunk, aludtunk és az egyik rokontól a másikhoz rohangáltunk. ^^ Tehát egy szóval tök jó volt.
De hiányzott apum, mert valahogy nem olyan volt ez mégsem, mint mikor ő is ott volt. Fura volt, hogy nem kocsival mentünk végig az országon. :( Így nem voltunk egész család, nélküle.
Na, de ennyit a hétvégémről.

Hoztam egy együttest és egy pár számot tőlük. ^^


A Csak egy toll című számuk tetszik eddig a legjobban. Nagyon jó szám. ^^

Még 3 számot beraknék ezektől függetlenül.


Gyönyörűek ezek a számok. *-* Főleg a Broken Angel. Istenem ez a klip hozzá. T-T

Hoztam még egy idézetet is, nagyon szép szerintem.

"Az igazi barátság feltételezi a szeretetet,
mely a gyengédséghez vezet el; a bizalmat,
mely nem aggodalmaskodik barátunk hűtlenségének lehetőségén;
a szabadságot, amely nem fél kimondani a maga ellenvéleményét;
az egybetartozás érzését, amely nagylelkűen tud adni és örömmel elfogadni;
végül az érdekek kizárását, mely nem kíván mást a barátnak,
mint annak előbbrejutását a bölcsességben."

(Szent Ágoston)


Na, már a ennyi lenne...
Köszi, ha olvastál...
Szia...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése