2011. március 3., csütörtök

"Ha elfutsz előlem, utánad megyek. És megtalállak."

Sziasztok!

Régen írtam, de nincs túl sok időm, kicsit jobban belehúztam a tanulásba.
Mai napomról röviden.
Bementem két blokkra (4 órára), azért suliba ma, hogy ott üljek, és a tanárt nézem, ahogy a sok fénymásolt papírral furikázik...aztán, hazafelé majdnem áthajtott rajtam egy busz...és után meg itthon várt a tanulás.
De a tanuláson kivül, még szakítok időt azért az olvasásra is. Most épp a Féluton a Sírhoz-t olvastam ki, és mellette folyamatosan különböző mangákat. A Nana-t az első két részét, és a Gravitation-t szintén az első két részét. Nagyon jók. *-* Főleg a Nana.
Ja igen, és 2 szép számot is szeretnék berakni és hozzá a szövegét is. Nem szokásom, de nagyon tetszik a szövege, egy folytában ezt hallgatom.
És írtam egy verset is megint, úgy hogy azt is felrakom ide.

Nem bírom tovább...




A szívem feléd húz,
Ajkam te ajkadra cuppan,
A kezem hajadba túr,
Testem miattad, mindjárt lángra lobban.


Ez a vágy, amivel annyi ideje harcoltam,
Kiszabadult, s nem bírom már vissza fogni tovább magam.
Rád vágyom, csak rád, teljesen.
Mindened kell nekem egészen.


Cairó - Angyal <-- zene, vidivel
Cairó - Angyal


Egy érintés volt csak ő nekem,
Ártatlan; de eldobott - kis szemtelen...
És messze repült, úgy menekült,
Egy hideg reggel már nem találtam én,
Keressem még ,a szívembe él,
Hogy valahol megtalállak...


Rf.:Téged és az álmokat,
Amiket tőlem elloptál,
Összetört szívek jelzik, hogy merre jársz.
Angyal te nem szerethetsz mást!
Üres az ágyam, nélküled ébredek,
Tőlem nincs, aki jobban szeret!
Egyszer majd visszajössz, míg rólad álmodom...
Angyal a csókod megmérgezett...belehalok!


Álmodtam talán: átkarolt s nevetett...
Szorítsd magadhoz, hadd fogjam újra két kezed!
És messze repült, úgy menekült,
Egy hideg reggel már nem találtam én,
Keresem még, a szívemben él,
Amíg el nem felejtlek...


Rf.:



Sp - Szeretlek <-- itt zene, vidivel
Sp - Szeretlek!

Valamit mondhatnl, valamit szólhatnál még
Oly rég, várok rád...
A szíved itt maradt, pár részed velem van még,
Bennem él...

Akkor is várok, ha nincsenek miértek
Hisz tudod, bármit megtennék érted...
De számít, csak amit érzek,
Hisz minden te voltál...

Rf.: Hol vagy már?
Mégis merre szólsz?
Merre jársz?
Én maradok még
Hol vagy már?
Elfújt a szél
Én mégis kereslek
És csak neked mondhatom, hogy szeretlek
Tudod, hogy szeretlek...
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Szeretlek...

Tudom, te más voltál,
Tudom, de nem számít már,
Ami volt, nem ugyanaz,
Minden változik...
Küzdhetsz bárhogy is fáj,
Tudod, bárhogy is szeretnéd...
Már nincsenek miértek,
Pedig bármit megtennék érted,
De számít, csak az amit érzek...
Hisz minden te voltál...

Rf.:

Csak neked mondhatom (3x)
Hogy szeretlek, csak neked mondhatom, hogy szeretlek...

Rf.:

Na, ennyi lenne mára...
Köszi, ha elolvastad...
Szia...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése