2011. március 17., csütörtök

"Akkoriban még nem tudtam, hogy szeressek, inkább azt akartam, hogy szeressenek..."

Sziasztok....


Tudjátok mi a világ egyik legfájóbb dolga? :S Mikor valaki átvág és nem csak egyszer, hanem folyamatosan... és bizonygatja, hogy de mégpedig úgy van, ahogy ő elmondja, és te hinni akarsz neki, mert olyan jó lenne, ha nem hazudna, pedig a bizonyítékok ezerrel a hazugságát támasztják alá... és ekkor jön az a kérdés, mit tegyek? és hát a válasz rengeteg...csak, hogy egyik sem tökéletes...:(

Na, de bocs, ezért a mélabús kezdésért... álljunk át egy kicsit pozitívabbra...

Röviden összefoglalva pár említésre méltó dolog:

Megnéztem végre az Elfen Lied első részét animében is... *-* Szegény Lucy-m T-T... Am, nagyon jó anime...még ha kicsit horrorisztikus is...^^
Kiolvastam egy újabb manga sorozat első két részét. Ez a manga a Vörös kert lenne. Egyszerűen irtózatosan jó manga. *-* Szegény Kate és a többi lány, azért nem irigylem a sorsukat... :S Ez is egy eléggé horrorisztikus manga, bár nem olyan nagyon durva. A történet szálai néhol nehezen követhetőek, de azért érdekes dolgok vannak benne, már azoknak, akik oda vannak az ilyen élőhalott sztorikért.
Elkezdem a Nana 4. részét is, már mindjárt azzal is végzek. ^^ Itt megint csak szegény Hachi (Nana) és hülye Shouji. ^^ Ahhoz képest, hogy imádtam az elején Shoujit, ez alatt a 4 rész alatt szépen lassan kiábrándultam belőle... És a kedvencem Oosaki Nana lett *-* áááááhhhhh *-* Olyan akarok lenne, mint Ő. *-*





És a Blast *-* Istenem, hogy milyen jó számaik vannak. *-*
Ők a tagjai:


 Nobu (gitáros), Shin *-* (gitáros), Yasu (dobos) és persze Nana. ^^

És egy pár szám tőlük:


Nem sokára végzek a Varázsló Vér-rel is. Hm... ebben a könyvben is kellemesen csalódtam. Az első lapoknál úgy volt, hogy kész lerakom, de aztán mégis erőt vettem magamon, és folytattam, és hát jól tettem. ^^ Nem olyan, a könyv, mint amiket eddig olvastam, de azért van benne sok rész, amit úgy olvasol, hogy egyszerűen már beleképzeled magad. ^^ Jah, és persze ez is egy vámpír sztori, ha még nem említettem volna. ^^
A könyvtárból megszereztem a Káosz Kapui első két részét. Egyenlőre még csak a borítóról ítélve, elég jónak tűnik, nem sokára neki állok annak is. ^^

Ma suli helyet, a MNB-ben voltunk. És tök jó volt, ahhoz képest, hogy azt hittem, hogy egy tök unalmas előadás lesz, azt kész. De nem. Persze volt egy előadás is, de nem volt unalmas. A pénz eredetiségére utaló jelekre hívták fel a figyelmünket egy vetítéssel. Aztán lehetett egy halom régi, és mostani érmét, és bankjegyet is látni. Volt ám különbözőbbnél különbözőbb, nagy, pici, négyszögletű, kör alakú, de még hatszögletű is. Egy pár jól illet volna a gyűjteményembe. ^^ Volt lehetőség több fajta játékokat is kipróbálni. Pl, 5 kérdésből kb. 3-at el kellett találni egy ilyen játékgépnél és nyerhettél egy saját arcképeddel kinyomtatót bankjegyet. (Persze a pénzzel kapcsolatos kérdések szerepeltek ebben a gépben. ^^) Még azt is megtudhattuk, hogy mennyit érnénk, ha aranyból lennénk (én 575 millió Ft-ot ^^) és hogy hány 200 Ft-os, eurós, és 5 Ft-os tenni ki a súlyunkat. És persze ezt mind egy mérleg segítségével. ^^ Ja, és persze azt még kihagytam, hogy az elején, nyomhatunk mi magunknak is egy-egy érmét. ^^

(tök jó zene, tök jó klip ^^)

Na, mára ennyit...
Köszi, ha elolvastad...
Sziasztok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése