2011. március 31., csütörtök

♥♥♥ Pure ¤ Love ♥♥♥

Sziasztok...


A bejegyzésem címét Pure Love (Tiszta szerelem) egy gyönyörű számból vettem. *-* T-T Valahogy nagyon megtetszett ez a két szó, meg maga a szám is követelte, hogy felkerüljön ma ide. ^^ Úgy, hogy akkor be is rakom. A klip is gyönyörű hozzá. T-T


Elkezdtem az Anita Blake első kötetét a Bűnős vágyak-at. ^^ Eddig nagyon klassz a könyv. A "nem bírom letenni" kategóriába pont bele fér. xD Emellett persze ezerrel próbálok tanulni is. Jönnek a zh-k úgy hogy tényleg nagyon bele kell húznom. :/

Írtam tegnap egy verset:


Segíts, hogy újra jó legyen...

Jéghideg a testem,
Jéghideg a lelkem,
Jéghideg a szívem,
Kérlek, segíts újra melegséget lelnem.

Bújj hozzám, Ölelj át,
Nézz reám, s mond szeretsz,
De ezt csak, akkor tedd,
Ha szíved még mindig értem repes.

Ne vágj át, ne tedd ezt.
Segíts, hogy újra jó legyen.
Ne hagyd, hogy a fájdalom, tőled
Örökre elvegyen.

Akard te is, ahogy én,
Hogy együtt legyünk az élet egészén.
Szeress te is, ahogy én,
Hogy elmondhassuk: "A szerelem már az enyém."

Még így a végére egy idézet, amit a Nanából vettem.

"Az álmok megvalósulása, és a boldogság két külön dolog."

Na, ennyi lenne mára...
Köszi, ha olvastál...
Szia...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése