2011. január 1., szombat

2011... ^^

Sziasztok!

Az első bejegyzésem 2011-ben. ^^

Az utolsó bejegyzésemben megemlítettem, hogy mennyire várom, hogy kimondhassam azt, hogy vége, és hogy egy új év kezdette van... Hát, hogy őszinte legyek... semmi sem úgy volt, ahogy elgondoltam... Egy szép kis családi vita miatt...semmi sem volt... És most volt életem első legszarabb szilvesztere... De kicsit mentett a helyzeten az, hogy a legjobb barátommal lehettem... egész este... Fél 11-től 1 óráig.... ^^ Vele kezdtem az évet... hát nem tök jóóóó??? *-* XD

A tűzijátékból sem lett semmi... épp egy párat sikerült elkapnom azokból, amit a szomszéd lőtt fel...és egy párat abból ami innen az ablakból látszik... De hát ez van... Így zárult az én évem...t-t

A koccintásból sem lett semmi... t-t...

De most itt egy újabb év... és ezt nem fogom úgy elszarni, mint az előzőt... XD Mondjuk tavaly ilyenkor is ezt mondtam...de most tényleg megfogom csinálni azokat amiket elhatároztam... XD

Na, de szerintem ennyi elég is lesz mára... mindjárt elalszom... ^^

Ciósztok!!! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése