2011. január 8., szombat

Unique...

Sziasztok!

Ma csak egy újabb kedvenc együttesemtől hoztam számokat...
Nagyon szépek a számai...

Unique


Hoztam még pár idézetet is...amik nagyon tetszenek

Soha ne kérj bocsánatot érzelmeid kimutatásáért, mert ha azt teszed, akkor az igazságért kérsz elnézést.
Benjamin Disraeli

*

Nehéz dolog, hogy ne szeress, de nehéz az is, hogyha szeretsz. A legnehezebb, ha hiába szeretsz.
Anakreón

*
A szerelem olyan, mint egy kád forró víz – nyakig elmerülsz benne, aztán szép lassan kihűl.

*

Nem tudjuk kimondani. Szerelmes vagyok, nem eszem, nem alszom, elvarázsolt állapotban élek, szárnyalok a boldogságtól, öngyilkos akarok lenni, megszépülök, lefogyok, olyan vagyok, mint egy őrült - s azt mondom a kedvesemnek: "Szeretlek!" ... Mi ez?! ... Mi az, hogy "szeretlek"? Hol van ez a szó, ahhoz képest, amit élek? Sehol! Méltatlan a valósághoz! ... Nem kellett volna kimondani! Nem kevesebbet mondtam vele, hanem valami egészen mást! Semmit. Azt kellett volna mondani, hogy őrült vagyok, benned akarok élni, fáj, ha nem látlak, félek tőled, egyszerre vagyok kétségbeesett, alázatos, hatalmas, rémült, boldog, nyomorult... A sejtjeim szomjaznak rád... Azonnal meg akarok halni, és örökké akarok élni veled!... De hol jön ehhez a szó, hogy "szeretlek"?!... Ami a lélekben egy egész világ, az kimondva egy kopott, értéktelen jel. És ez minden nagy élményünkkel így van. Elmondhatatlanok.
Müller Péter

/Itt megjegyezném, hogy Müller Péter gondolatai, néha nagyon hasznosak...Olvastam tőle a Varázskövet és egyszerűen mesés egy könyv...Bevezett az életébe...és egy csomó elgondolkodtató kérdésre ad választ...amik az életben a legtöbb embert foglalkoztatnak...vagy nem...és ilyenkor van a gond.../

*

Végeérhetetlen zokogok veled,
ahogy szoritásod egyre hevesebb,
ahogy ölelésem egyre szorosabb,
egyre boldogabb és boldogtalanabb.
Pilinszky János


Na ennyi lenne mára...
Sziasztok..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése