2011. január 17., hétfő

A második félév kezdete...

Sziasztok!

Tegnap este alig tudtam elaludni...így írtam pár verset megint. ^^

Semleges az életem...


Semleges az életem,
Egyszer rossz, egyszer meg semmilyen.
A jóért még sokat kell küzdenem,
De, hogy ezt elérem-e,
A választ nem lelem.

Ő kell csak nekem, senki más...

Egy személy van ki igazán kell nekem,
De magam rá sohasem erőltetem.
Ha kellek neki, majd megtalál,
És talán tárt karokkal vár.

Mert engedem, hogy ezt tegye...


A Sötétség magával ragad,
És én hagyom, hogy ezt tegye.
Vágyom arra, hogy érezzem a fájdalmakat,
És Ő ezt nekem megígérte.
A húsomba vágja a már véres bárdokat,
És én élvezzem, hogy keveredik véremmel, más vére.
Végre itt az a sok fájdalom, melynek célja,
Hogy lelkemet teljesen feleméssze.

A valóság tudatában...


Végre eljutottam oda, hogy rájöjjek a valóra,
Hogy senkiben sem szabad bízni, ebben a mocskos világba.
Oh, ha eddig tudtam volna, nem lennék most ekkora nagy szarba.
Nem tette volna velem ezt az a marha, aki az első akadálynál itt hagyott a bajba.

Nem a legfényesebbek, de hiába próbálom őket csiszolgatni...nem megy...^^ Így úgy döntöttem felrakom így őket.

Hu, akkor a mai napomról.

Voltam suliban...kb 4 hete...végre elmondhatom ezt...hogy őszinte legyek, kicsit hiányzott a suli...Lett pár új tantárgyam...Biztosítástan, Informatika, Üzleti info, és pár tantárgyam kicsit meg is változott...Na úgy alapjában véve, kicsit jó is volt ma suliban lenni újra...
Bár, az ellenkezőjét is elmondhatom a napomról...az egész napomat, egy nem rég megismert tanárunkkal töltöttük...:/ mind a 3 blogot...:/ uh...szétírtam a kezem...
Na, de túl éltem...^^

Osztálytársammal nem rég metrón észrevettünk egy nagyon klassz könyvreklámot...Az "Omyno"-t reklámozta...Megvette, és neki állt olvasni...XD és most én szívom meg...mert amíg ő nem olvassa ki és én nem viszek neki cserébe egy könyvet, amit én mutattam neki, addig ő sem adja kölcsön az Omynot...XD És a legjobb, hogy még mutatott is egy oldalt, ahol a könyv íróját interjúvolják meg...rohadt jó válaszokat ad...


És itt egy kép a könyvről ^^


És egy kis kedvcsináló ^^

"Egyedülálló utazásra hívja Salinger Richárd új könyve az olvasót. Nincs is más dolgunk, mint születésnapunk napja alapján kiszámolni a kódunkat, amellyel kapcsolatba léphetünk a mindent irányító energiával. Az Omyno egészen újszerű megközelítésben mutatja be azt a misztikus világot, ami a mindennapok jól látható, s gyakran gyötrő, meghasonlásokkal, képmutatással teli síkja felett és mögött létezik, ami önmagunk megismerésének, megértésének, s társaink elfogadásának útja lehet.
Salinger Richárd, az Apám beájulna című bestseller szerzője sok-sok emberséggel; humorral és izgalma fordulatokkal vezeti el az olvasót a képlethez, amely segít abban, hogy életünk könyvét a megfelelő történetekkel írjuk tele. Ez a könyv nem pusztán regény, de nem is misztikus okfejtés, tele kibogozhatatlan és gyakran sehová sem vezető utalásokkal. Az Omyno kézzelfogható útmutatót ad a nagy titokhoz: miként tudjuk jóra változtatni életünket, s talán az egész világot."

Ha már a könyveknél tartunk...Most olvasom életem első, na jó majdnem első dokumentum könyvét...:/ Hát...khm...nem túl izgi...A "Vámpírok! Vámpírok! " a könyv címe. Valahogy azt hittem, a címből kiindulva, hogy jobb lesz....ezt is osztálytársam adta kölcsön...De, hogy ne csak szapuljam a könyvet, vannak benne érdekességek is a vérszopókról. ^^


És még egy könyvet ajánlanék, amit szintén egy síkban olvasok a fenti könyvvel... ^^ A "Vámpír Akadémia"-t...Most fejeztem be az első részét...és áltam neki a második részének a "Dermesztő Ölelés"-nek. ^^
Nagyon  nagyon jó sorozat...*-*


A "Vampire Knight" mangát is most olvastam ki. ^^
És, hogy őszinte legyek, nagyot csalódtam pozitív értelemben. ^^
/Kanameee *-* & Zerooo *-*/


Találtam egy  (a hozzászólóval egyet értve) félelmetesen gyönyörű videót, arról, ahogy elképzelték a világvégét...T-T Egyszerűen gyönyörű...és durva is egyben...


Juj, találtam egy olyan édi képet *-* Hát nem helyes? *-* Meg kell tudnom melyik animében szerepel... ^^ Ha valaki tudja, léci írja meg nekem... ^^ Köcciii


Na, mára sztem ennyi. ^^
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése