2011. január 4., kedd

Learn...

Sziasztok...

A mai napom se érdekesebb, mint a tegnapi... egész nap tanultam... és most tényleg tanultam...

Ja meg anyumhoz mentem a munkahelyére...és oda fele rám tapadt két aranyos kutyus... a lábam alatt cikáztak végig... mikor oda értem anyumhoz eltűntek...meg is említettem anyumnak őket... amire a válasz..."Nehogy haza hozd nekem őket!" Várható válasz volt... és amúgy pont ezen agyaltam... de aztán inkább nem hoztam szóba... elindultam haza... és két utca múlva ismét feltűntek a kutyik... majdnem hazáig követek... de végül... egy gonosz néni megijesztette őket... és így elszaladtak...t-t...

Anyum szerint biztos csak kiszöktek valahonnan... hát remélem...elég jól voltak tartva...

Hoztam ismét egy régebbi versemet... Még július 19-én írtam...

Parazita


Fájdalom, mely olykor szorul a torkodon,
Mikor valaki kegyetlenül beléd rúg birtoklón,
S mikor erőlködve, szenvedsz a hátadon,
Annyira se méltat, hogy egy rohadt szót szóljon.
Hagyja, élvezi és még lendít is egyet nyomorodon,
S keres egy újabb rést, ahol fájdalmat okozzon.
Akár egy parazita egy halotton,
Rád ragad, és kínoz és kínoz folyton.
Ebben leli élete értelmét...a Te nyomorodon.
És addig abba se hagyja, míg nem lát az asztalon feküdve...
HALDOKLÓN!

Na mára ennyit tudok írni...Sziasztok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése